Y0696 atak haftasının ilk günlerinde bizde gece sık kalkıp emmek istedik ama aç olmadığını bildiğim için yatağında pışpışlayıp sakinleştirdim çok ağlarsa kucağıma aldım uykuya dalmakta zorluk çekerse emzirdim. Bir de beyaz gürültü atak haftasında bize çok yardımcı oldu ama sadece geceleri dinletmeye çalıştım o şekilde düzene soktuk çok şükür. 21 de uyuduğunda bazen 2 bazen 4 gibi kalkıyor sonrasında 6 da emiyor ve 7. Buçukta güne başlamış oluyoruz.