Alptuna Merhaba🙋♀️ 3 ay 24 günlük oğlum.programa göre atak haftası içinde.son 3 gündür eski keyfi yok bi huzursuzluk sürekli mızmızlanıyor.çok şükür bir hastalığı yok ateşi yok.bu ataktan mı kaynaklı.deneyimli anneler yorum yapabilir mi lütfen 🙏🏻
Zey44 Alptuna evet canım ataktan bizde meme reddiyle uğraşıyoruz şuan 3 ay 27 günlük daha atağın bitmesine 27 gün var 🥺
Alptuna Çok Zey44 çok zorlu bir süreç gibi görünüyor emmeye yattığı an ağlıyor.fön makinesi çalışmadan sakinleşmiyor 🤦🏼♀️😞
Zey44 Alptuna beyaz gürültüyü de deneyebilirsin ben az önce öyle emzirdim valla bu yolda herşey mübah 😅
Elifhakan12 aslanbahar biz 3 ay 4 günlükken başladı. Şuan 4 gündür o atağı yaşıyoruz uyku düzeni bozuldu uyurken ağlarak uyuyor
Fatosemir Zey44 ay ben şu an 12. Hafta atağındayım bi hafta max sürer dediler ona rağmen yıprandım :)
Alptuna Zey44 uygulama var ya telefonda denemediğim ses kalmadı.uygulamadaki fön makinesi sesi kandırmıyor gerçeğini açınca susuyor 😂
Zey44 Fatosemir 12. Hafta atağına kurban olayım diceksin 😅😅 şaka şaka bizim gündüz uykumuz kalmadı meme reddi kucak isteme böyle gidiyo korkma korkunun ecele faydası yoktur 😅
Fatosemir Zey44 meme reddi 8. Atak haftasında yakaladı bizi artık bırakmadı sağıp veriyorum zaten :) şimdide biberon reddi başlıyor gibi Allah korusun artık bi sonraki atakta huni takar dolanırım :)
Zey44 Fatosemir memeye döndürme imkanın olmadı mı canım çok erken daha facebookta emzirme akedemisi var baya destek veriyorlar bi dene istersen olmuyorsa da yapacak bişey yok benim de ilk iki çocuğum üç aylıkken bırakmıştı ozaman da bilinçsizlik tabi uğraşmadım