Ayseee27 Bexsero 2. Doz olacağız ptesi 1. De biraz ateş kusma oldu. 2. De sorun yaşayan oldu mu bu sefer tek doz olacağz
Mrv-_- Ayseee27 ikinci doz da aynı şekilde ateş yaptı, yükselmesini beklemeden 6 saatte bir fitil kullandık; fitille birinciye göre daha rahat geçirdik..
Mrngz Ayseee27 işk dozda bızde de ates oldu 2 dozda cok fazla olmadı doktor iğneden sonra calpol verebılırsın dedı verdım rahat gevtı gecemız ates 37.6 oldu en cok ama ılk dozda 39 u gormustık
Ssumru Ayseee27 1. Dozda ates halsizlik ve istahsizlij olmustu dun 2. Dozu olduk bexsero ve nimeriz olarak sadece hafif ates oldu
Muhasebeciana Ayseee27 canim bizimde ilk dozda cok sıkıntımız vardi bexero dan sonra ilk dozda 2.ci dozdada ayni seyleri yasicaz diye acaip korkmustum ama cok sukur bir sey olmadi vucut alisiyor sanirim insallah sizinde bir sorun olmaz