Uzaymekiii
Merhaba canım anneler kızım bugün itibariyle 9 aylık oldu çok şükür🙏🏼 İyi kötü düşe kalka bugüne geldik herşey şimdilik süper🌟 peki ya bundan sonraki süreçte beni neler bekliyor? 6 buçuk tane dişi var pıtırcığımın ısırılmalara çoktan alıştım yani😂 yeme içme olaylarımız da iyi gidiyor👍🏼 Ayaklandı sayılır yani tutunup kalkıyo destekle yürüyo🐼 8. Ay iyi gelmişti uyku düzeni vs ama bazı başlıklar gördüm 9.ay çok da güzel bi ay değilmiş🤭 neler bekliyor beni canım anneler söyleyin de hazırlayım kendimi her gün bi önceki günü aratacak mı? Çok acıyacak mı?😭😂