Asenana Melek030 ıkınma vardı ama ilaçla alakası yok ki ıkinmanin şu an 4 aylık olucaz hala ıkınma var biogaia kullanmayı bırakali çok oldu🙆♀️
Melek030 Asenana teşekkürler cevaplarınız için rahatlıkla kullanabiliriz o zaman. Maşallah cook rahat bugünn uyuyor. Alttan da gazını patır patır çıkarıyor maşallah valla
Prensinannesii Melek030 inanın o kadar çektim ki gazdan oğlumun bağırsakkarını bile yıkadılar daha 3 aylıkken. Ben gece biogaia sabah öğlen akşam da 4 der damla metsil sab simlex i8er damla
Melek030 Prensinannesii ooo nasıl bağırsak yıkadilar. Evet gaz illet birsey geçmiş olsun. Biogia yaradı mı size peki
Prensinannesii Anne4 valla bilmiyorum ama sağlık ocağındaki doktor yazdı bende sab simlex in olmadığı zamalar onu kullanıyorum
Eylulunannesiiii Melek030 ıkınması gazdan dolayıdır. Bu damla bağırsak düzenleyici bir damla. Ben de kullanmıştım inanılmaz faydası olmuştu. Damlayla bir ilgisi yoktur ıkınmasının.
Mysunshines17 Melek030 Ben ikizlerime yaklaşık 5-6 şişe kullandkm ama sonra baktım ki ilacı verdikten yarım saat sonra inanılmaz huzursuzlanip karın ağrısı yaşıyorlar hemen bıraktım
Melek030 Mysunshines17 e nasıl 5 6 şişe kullanmissiniz o zaman ya da fazla gelmiş. Bizde karın ağrısı yapması tam tersi sancısını geçirdi
Mysunshines17 Melek030 Bir şişe 1 hafta gidiyor zaten günde 10 damladan hesaplarsaniz,15 günlükken başladık doktor sadece bunu tavsiye etti başka bir şey vermedi günümüz büyüyünce yani 1,5-2 aylıkken farklı bir şeye izin verdi onu kullandik
Prensinannesii Melek030 Altan ince bir boru ile yaptılar evet biogaia ve sab simlex berebr kullanınca daha iyi oldu
Rabiamerveg Melek030 bebegim 5 bucuk aylik hala kullaniyorum. Ikinip skinmasi damlada degildir bence. Gaz var onu cikarmaya calisiyordur belkide
AnnesininUmutu Melek030 Biz de ilk 2-3 ay biogaia kullandık o zaman rahatlatıyor diye düşünüyordum. Oğlum şuan neredeyse 8 aylık. Geçen gün tuvaletini yapamadı diye biogaia verdim o gece sürekli ıkındı sık sık uyandı. Evet gaz için kullanılıyor ama şu ıkındırma konusu uyurken sorun oluyor bence.
Zehrabaysan Melek030 valla hiç bir yararı olmadı aksine kabız oldu bebeğim bugün başka bir tane aldım onu denicem
Uzymom Melek030 bizimki 1 ay kullandı çocuk ıkınmaktan fenalık geçiricekti bidaha almadım onun yerine simplex kullanıyoruz her emme sonrası 2 dk içinde gazını çıkarıyo o ıkınması geçti sende bi dene istersen