Uraz58 Prematüre dogan bebegim var erkek şuan 22 günlük beni emmiyor biberon istiyor kaç ml vermeliyim ☹️ Nasıl arttırmalıyım
75kinalikuzu Uraz58 60 verin içtiği kadar içsin çok küçük çünkü bende öyle yaptım hastanede 30 veriyorlardı baktım doymuyor çoğalttım içti hem çabuk toparlar
Meralmirayy Uraz58 60 ver canım 1 2 hafta sonra 90 geç çabuk toparlar benim kuşumda hemen toparladı öyle
bicirik Uraz58 notmal doğacağı güne gelene kadar 60 cc verebilirsiniz. Çok içirirseniz sürekli kusar. Sonra yavaş yavaş artırırsınız. Ben önce emzirip sonra 30 cc veriyordum doktorlar bana öyle demişti doyduğunu bilmez çok verme diye.
Mervelllaaa Benim kızlarımda prematüre 23 günlükken küvezden çıktılar doktor 60 cc’nin yeterli geleceğini söylemişti ☺️