ygmrsmr biz kullandığımız ilaçları yazayım size isterseniz sorunsuz atlattık sadece idarar yaparken yandığı için ağladı iki defa o kadar fitil kullandık ve tylol verdi kremin adını anımsamıyorum onu da bı hafta kullanın dedi doktorumuz yarın son defa surucez dikişleri atmasını bekliycez biz
Ama fitil çok iyi geldi hem rahatça uyudu hem ağrısı dindi