yademila-48 doğumdan sonra 10 gün içinde yapılması gerektiği kanısına nereden vardınız? Belki durumları müsait değildi, belki sağlık sorunları vardı? Ben de doğduğu gibi yaptırcaktım fakat çocuğumu doğar doğmaz yoğun bakıma aldılar 36.gün evime getirebildim çok şükür. 11.ayında sünnet ettirdik yapıldığı günün gecesinde çok rahat uyudu 1 günde iyileşti. Bilmeden konuşmayın lütfen..