Heymer Merhaba Anneler , Kızm 2 ay 22 günlük 8 gün sonra 3 aylık olacagız. Kalça çıkığı var sınırda ortapediden randevu aldım ama randevusuna daha var. Kanguru kullanımı sağlıklı mıdır kalça çıkığı olan bebekte? Kullanan var mı ya da bilgisi olan ?
Rabiays Heymer kangurunun ergonomik olması gerek ve m şeklinde bacaklarının açık olması gerek siz kanguruya koyarkende çift bez bağlayın derşm
Heymer Rabiays ergonomik aldım evet. Ikı bez sürekli baglıyorum zaten doktora da soracagım da öncesinde bilen vardır diye buraya sorayım dedim.