Arkadaslar simdiye kadsr hep anne sutuyle besledim hergun suda veriyorum sadece yogurt verdim gecenlerde ama ishal ve kakasi sumuksu analamdim neden vucudundada kizarikliklar cikti yani sivilceler gibi ama ne denini bilmiyorum ek mamaya baslamak istiyorum ama nasil verecegimi ne verecegimi bilmiyorum benim durumda olanlar yazabilirmi siz nasil ne zaman veriyorsunuz kac kez veriyorsunuz