Kızlar yıllardır dönem dönem iç sıkıntılarım oluyor. Ne zaman pskiyatra randevu aldıysam hiçbirine gitmedim. Korkuyorum. Yazacağı ilaçtan, o ilacı içince ruh gibi dolaşmaktan korkuyorum. Gidenler var mı, nasil ilerliyor. Doktor tahlil mi yapıyor once. Bi anlatır mısınız