Kızlar bebeğim 4,buçuk aylık kiyafetlerimiz küçüldü baya şu mevsimde nasıl şeyler almaliyim yaza kadar idare etmeye çalışıyorum ama olmayacak gibi siz ne onerirsiniz deneyimlerinizden yararlanmak istiyorum kaç aya göre almam lazım penye turu alsam soğuk olur mu yardımcı olursanız sevinirim