2 ay 1 haftalık bebeğim sabahtan beri huysuz ağlıyor sürekli. Böyle yapmazdı hiç. Keyifli durduğu bir dk olmadı ya 😭 aç mı diyorum emziriyorum yine ağlıyo uykusu 5 10 dk kalkıyo. Gaz desem çıkarıyor gazını da. Napıcağımı şaşırdım kucakta da ağlıyor kolik müzikleri de açtım fayda yok 😭 Bi yeri mi ağrıyor acaba diyorum bulamadım 😭