Annebebek58 benim kızımda 7.5 aylık aynı dediğin gibi sınır kirizi geçiyorum artık.. doktor zorlama dedi. Benim kızım bide benim hiç emmedi doğduğundan beri hep sagiyorum o kadar zor ki anlatamam. Yıprandım . Neler yapıyorum yemesi için sadece elma ve muz yiyor. Cici bebe asla yemiyo. Sütum de azaliyo günden güne emmedigi için allah yardımcımız olsun