Kızım 9 aylık ve normalde çok uyuyan bu bebek olmadı hiç 2 uyku yapıyordu 3-4 gün önce çok ateşlendi ilk dişten sandık çünkü alt yan kesiciler sismis o ateş 3 gün filan sürdü bogazlari tahriş olmuş dedi doktor şimdi yavaş yavaş normale döndü ama vücudunda hafif kızarırlar oluştu ishali var ve de çok uyuyo 4 uyku yapiyo güzel bu şey gibi ama normal değil yaşayan var mi?