MervEslinArden Fon larınızı ne ile yıkıyorsunuz çiçeklerim, perdeleri bulaşık tableti atarak yıka dendi yapcam peki fonları önerin birşeyler litfen 🤷♀️
Deletedmom_59 MervEslinArden bulasik tableti ile perde yikamayi ilk kez duyuyorum. 0mo nun beyazlar icin olan deterjaninun ustune cosla perde tozu koyuyorum. Yumusatici koyuyorum. Mis gibi bembeyaz cikiyor. Fonlari normal omo nun renkliler icin deterjani ile yikiyorum mis gibi oluyor.
Zuzuuu MervEslinArden Daha geçen gün yıkattım omo sıvı deterjan birde yumoşun pembesi misss gibi kokuyor
Eymenncik MervEslinArden tablet perdelerinizi yirtabilir haberiniz olsun. Omo beyazlar ixin deterjanla on yikama yaptirarak yikayin yumusaticida ekleyin gayet guzel yikanir. Fonlar icinde kullandiginiz renkliler icin olan deterjanla yikayin. Kirismamasi adina ikisinide en dusuk devirde sıktırın ve direk asın. Perdeleriniz cok kirliyse on yikama yaptirdiktan sonra normal yikamaya gectiginde deterjanli iken 1-2 saat bekletebilirsiniz. Gayet guzel yikanir.
Deletedmom_59 MervEslinArden bence bilmediginiz şeyi denemeyin sonucta perde bozulabilecek birsey. Bir kere bozdunuz mu geçmiş olsun. Düşük devirde yikamayi unutmayın ki kırışmasin.
SemraHakan MervEslinArden küvete sıcak suyu doldurdum..arap sabunu ve bulaşık tableti koydum ve perdeyi koydum…bayağı beyazlamisti..