Nolur anneler yardımcı olun. Bir göğüs ucum yara. Lansinol,kakao yağı,zeytinyağı ne kullandıysam geçmedi. Dğnden beri de garmastan pomat kullanıyorum. Emzirmek işkenceye döndü. Çok şükür diğer göğsüm sağlam ama çok zorlanıyorum sıra yara olana gelince. Ne yapıyım 😔😔😔