Busraebrar İyi günler kızlar 4.5 aylık kızımın eli hep kulağında neden kulağını tutuyor ateşi yok ama enfeksiyon belirtisi olabilir mi doktora götürmeli miyim tecrübeli olanlar yardımcı olursanız sevinirim teşekkür ederim ☺️
Prensesannesii34_ Busraebrar 6 aylık oldu hala kulağında emerken sadece . Ve çekiyor üstü yara yapmış hatta . dr götürdük sorun yok kulaklarında dedi 🤷♀️
Arnuar Busraebrar biz de yeni 5 aylık olduk 4.5 ayından bu yana ara ara kulağında oluyor sürekli eli. Hatta daha dün doktorumuzu arayıp sordum. Başka bi rahatsızlığı yoksa takip edelim büyük ihtimal dişlerdendir artarsa görmekte fayda var dedi. Dün sürekli eli kulağındaydı bugün yok mesela
sariKizim_akKizim Busraebrar canım benim kızımda aynı hareketi yapıyodu enfeksiyon çıktı . götür için rahat etsin