Cutes bebeğe bağlı :)
bende 10 aylıkken hamile kaldım. 2 ay emdi bebeğim. Sonra süt zehirlemesi denen olayı yaşadık. Kusma ishal iştahsızlık gibi. Kendisi emmek istemedi. Ama zaten kadın doğum doktoru hem diğer bebeği hem karnındakini hem kendini besleyemezsin kesmek senin için daha doğru olur dedi. Bedensel olarak yorulmamak için demiştir