Arkadaşlar bana bi fikir verin benim bebeğim sadece mama yiyordu arada sağıp veriyordum çünkü benim mememi almıyordu yoğum bakımda biberona alışmıştı biz baya uğraştık eds falan derken şimdi memeyide biberonuda tutuyor çok şükür 23 günlük oğlum ama ben sütüm yetmiyor mu acaba diye emzirme sonrası 60cc mama takviyesi yapıyorum. Emerken uyuyor mesela bende aktif emme sağlamak için sürekli çenesini ovalıyorum emiyo ama böyle luk luk diye ses gelmiyor doymasa ağlar süt gelmese ağlar diyor annem ama içim rahat etmiyor nasıl anlarım doyduğunu