Bizimde 3. Doz bexorada aşi olduktab 5 saat sonra olmuştu.aşi vurulan bacagi hareket ettirmek istemedi çok ağladi.sakınlesince uyuttum kalkinca yine yuruyemedi.ama aksam 11 gibi gecti cok sukur yavas yavas yurudu ertesi güne birseyi kalmamisti.gece uyku tulumu giydirmedim ince kiyafetle yatirdim biraz ates yapmisti bizdede.umarim yarin hersey normale doner bebis icin