Burda çoğu annenin bebesi küçük ama yine de sormak istiyorum.
Çocuğum 7 yaşında ve öfke problemi var. Aşırı sinirli bir çocuk. Pskiyatra bir türlü randevu alamıyorum. Özeller de çok ücretli. Devlet hastanesine psikolojik sorunları olan ne çok çocuk götürüluyor yahu. Asla randevu alamıyorum. Bu sinir halini yenebilen var mı.