evadiler 8 gün önce spinal anestezi ile doğum yaptım doktorum bir gün sonra su geçirmez bant ile duş alabilirsin demişti, dediği gibi yaptım, artık duş alırken bant kullanmama gerek var mı? Sizler nasıl yaptınız?
Melishas evadiler bende duş aldım hep ama bant kalıyor tabiki doktor cikartiyo onu sonrada dusada görebilirsin sıkıntı yok dedi bantsizkende hemen girmistim
cemreninnannesii evadiler 3 gün sonra bant çıktı benim doktorum çıkarmıştı duşa girebilirsin saç kurutma makinesinin soğuk bölümüyle iyice kurut ıslak kalmasın dedi
Haisos2525 evadiler banada ongun oldu sezaryan olalı banyo dan SONRA kurutma makinesiyle kurutuyorum doktorum öyle tavsiye etti her banyodan sonra kurut güzel iltihap kapmasin 👏👏👍👍
Cupcake evadiler doktorum bana bantını 3 yün sonra çıkar demişti. Çıkarıp batikon sürdüm her gün . Bir hafta dolunca da banyo yaptım bantsız. Ne kadar hava alırsa o kadar çabuk iyileşiyor .
DurununAnnesi12 bandı çıkarma doktorun çıkartacak onu sen duşunu al orayı kurut benim 1 hafta sonra çıkmıştı bandım
Tazeanne2323 Bende yeni 3 gün oldu doğum yapali bant kullanmadım bir sorun yaşamadım zaten doktorum sadece 1 defa bant kullan sonra yara açık kalacak erken iğleşmesi için dedi
Gamzeser Tazeanne2323 4 5 aya iyice toparlarsın bana devamlı yürü demişti doktorum bir sene geçti kızım ayağıyla bazen basıyor tepiyor acıyor ama Baska agrı sızım kalmadı sizide geçmiş olsun tekrardan
Esrayd evadiler ben hiç bant kullanmadım duştan sonra fön makinesiyle kuruttum hiç sorun yaşamadım çok şükür 2 ay oldu doğum yapalı kuru tutmaya özen gösterin
Egeanul evadiler canım doktorum yapışkan yara pediyle kapatmıştı dikişimi 3 gün sonra duşa gir duşta kendş çıkcak suyu görünce o zaman atabilirsin demişti öylede oldu duşa girdim ıslandı kendi düştü zaten
Azraymm evadiler ağrılarınız ne durumda kaç günde kendi işinizi kendiniz görmeye başladınız desteksiz neler yapıyorsunuz bende oldum bugün 4.günüm merka ediyorm
evadiler Azraymm yatıp kalkarken biraz zorlanıyorum, birde idrarımı yaptığımda biraz sıkıntı yaşıyorum. Her geçen gün daha iyi olduğumuda hissediyorum. Kendimi yormamaya çalışıyorum.
Aysssss Ben bant kullandım canım duştan somra da bandı çıkardım attım ilk iki dusumda kullandım sonra kullanmadım çok şükür sıkıntı yaşamadım sonra ameliyat için
pogcayanakannesi evadiler benim 5 gun bantli kaldi sonra cikardm dus aldim. Oyle bir sey soylememisti
eslemsiii evadiler bende ertesi gün duşa girmiştim 1 hafta sonra çıkar normal duşa gir dedi zaten bant kendini attı duşdayken
evadiler Her doktorun yara yeriyle ilgili önerisi farklı sanırım. Bana kesinlikle yarayı bantla kapatma 10 gün boyunca batikon sür ve üzerine gazlı bez koy sadece yanlardan bantla dedi.
Sb123sb evadiler ben duşumu aldım bant ile duştan sonra çıkardım her gün pansuman yaptım doktor kontrolüne kadar kontrolden sonra ikinci duş aldım sonra bi sorun kalmadı zaten yara iyileşmişti
gozdesh evadiler bantı duştan sonra değiştir kesinlikle ıslak kalmasın. Ben değiştirmeyi unuttum bantın olduğu yerden yara oldu iz kaldı.