Kızlar merhaba
Bebeğim tam 1 aylık oldu doğumda yoktu ama şimdi alnında ayağında göğusunde 3 4 tane köyü kırmızı nokta var
Büyüyor yavaş yavaş
Çocuk doktoru her yerinde olabilir bebeklikte olur böyle leke dedi
Fakat dün sağlık ocağına gittim onlarda deri altı kanaması bu kontrol edilmesi lazım dedi
Bebeginde deri altı kanaması olan var mi? Büyüdükçe geçti mi ?