Benimde 4 aylıkken böbtek taşı olduğunu söylemişti 2 ay sonrasına ultrason verdi bebeklerde genelde olurmuş kendiliğinden geçermiş kan sonuçları temiz cıktığı için antibiyotik verdimedi. Ağrı yapcak büy0klükte olmadıklarını söylemişti. ultrason temmuzda inşallah geçmiştir