Merhaba güzel anneler kızım iki aylık 3000 kilo doğmuştu bugün sağlık ocağına gittik aşısı için tartıldı ve 1 ayda sadece 500 gr almış 4.450 gr olmuş hemşire az dedi 15 gün sonra tekrar getir eğer az ise meme+ mama olarak devam etmemi söyledi acaba gerçekten sütüm yetmiyor mu sütümü arttırmak için ne yapabilirim bide kızım şu son 2 haftadır göğsümü reddediyor belki o yüzden alamadı bi öneriniz var mı😌