Adababy Kızlar bugün 2. Ay aşısını olduk 2 bacaktanda bebeğim yarım saattir aralıklarla bi anda çığlık çığlığa ağlıyo normalmidir ya öyle böyle ağlamıyo sanki sancı giriyoda sonra susuyo gibi
cemreninnannesii Adababy 2 bacak 1 sol koldan vurulmuştu o gün aynı ağlıyor bem calpol vermiştim akşamı güzel uyudu
benbirbebekfilim Adababy bizimde 2 ay aşımızda olmuştu öyle calpol vermiştim rahatlamıştı galiba sancı yapıyo biraz
Gzmskr Adababy bizde olali 3 gun oldu benim bebegim de durup durup ciglik atarak agladi resmen 2. Gun düzeldi
Adababy Nergisim09 ilk defa böyle ağladığını gördüm nefessiz kalıyo ağlarken karnı açtı birqz doyurdum uyksunda bile iç çekiyo ağlamaktan yoruldu resmen neden böyle oluyo ki biz koldan olmadık ama
Nergisim09 Adababy kas agrısı yapıyomus ondan oluyo şimdi baktım da ınt ten 3 ıgne vururması lazımmıs yazıyo
Adababy Nergisim09 ben ilk defa 2. Ay aşısını yaptırdım verem aşısını diğer dozunu yani 31 martta yapacakmış haftaya rota aşısını yapyırcaz ondan öyle oldu
Adababy cemreninnannesii rota aşısından 1 ay arası olması gerekiyomuş eğer rota yaptırsaydım 2 hafta sonra verem aşıssını vurcaktı ondan galiba iki bacak yaptı
yareninannesii cemreninnannesii merhaba bisey sorabilir miyim calpol bebekler için olanı mı yoksa normal bildiğimiz çocuklar için olan turuncu şişeyi mı kullanıyorsunuz bende kullanmak istiyorum fakat bazıları bebeğe verilmez falan diyor kızım 1 buçuk aylık 10 gün sonra bizim de 2.ay aşımız var da
Adababy benbirbebekfilim calpol versemmi bilemedim uyanıkken ağladı işte simdi biraz karnı doydu uyuyo uyksuunda ağlamıyo çok şükğr
Rehberogretmen Adababy ben de çok ağladığı içi ve birazda bacakları şiş kızarık gibi olduğu için hemşireye aramıştım. Ağrısından ağlıyordur calpol bir çay kaşığı ver demişti. Verdikten 2 saat kadar sonra ancak ağlaması huzursuzluğu bitti
cemreninnannesii yareninannesii mor kutu olanı kullanıyorum ben 1 çay kaşığı verdim gece rahat uyumuştu
Adababy Rehberogretmen bende eşime aldırdım canım akşam gelince vericem çok huysuzluğu yok ama uyanık olunca çok ağlıyo