Benim de aynıydı. Göğüs uçlarım fazla çıkık değildi. Aslında emzirme danışmanından eğitim aldım, ona söylediğimde göğüs ucuna gerek yok demişti ama kafamın bir köşesinde hep ya ememezse düşüncesi vardı…nitekim doğunca da zorlandı. Silikon uç almıştım ben, onunla çok güzel emiyor. Yeni yeni bırakmaya başladım, kendi uçlarım daha belirgin artık. Sadece çok açsa yormamak için hızlıca eksin diye arada silikon uç takıyorum.