Eliffffffffffff Bu sabah aşı oldu. Birkaç gündür kaka zaten zor yapıyordu. Şimdi kıvranıyor. Sürekli ağlıyor. O ağladıkça ben üzüntüden ne yapacağımı şaşırıyorum. Yorgun düştü uykuya daldı ama huzursuz… Kaka yapamayınca süt de içmek istemiyor.
Sinemisssss Eliffffffffffff emin misin kaka olduğuna benimki de aşıdan sonra çok huysuz oldu doktoru aşılarım kas ağrısı yapacağını söyledi fitil varsa yarısı veya bir çay kaşığı carpol ver dedi
Adababy Eliffffffffffff kakadan değildir canım bizde bu sabah olduk daha öğlenden beri yeni uyandı uyanır uyanmazda çığlık çığlığa ağlıyo az bucuk doyurdum karnını simdi uykuya daldı iç çekiyo uykusunda
KoalasMom Eliffffffffffff Benim oğlumda 2. Ay aşılarından sonra 6 gün kaka yapmamıştı bende aşıya bağlamıştım sonra yaptı tabi ama huzurszluğu kıvranması hiç yoktu o yüzden çok sorun olmadı bizim için
33Busra33 Eliffffffffffff Ben kaka yapamadığı zaman zeytin yağıyla komple masaj yapıyorum karnina bez isitip koyuyorum sonrada poposunun deliğini hafifce ovaliyorum yag ile çok rahatlıyor canım tavsiye ederim…