Begimai 8gunluk kızım var 36+3haftalik sezeryan oldum. Ve gözünün içindeki beyazı hafif Sarı renk. Çok korkuyorum sarılık oldumu diye. Yoksa erken doğumdan dolayı öyle mi olur göz içi
Ygtakn Begimai canım öncelikle sarılık kötü bişey degıl genelde her bebek de olur benım oğlumda da oldu hatta 18 cıktı uzayan sarılıktı bızımkı sureklı emzır saate bır kesın emzır bebek daha kcuuk korkma ama sureklı emzır kı gecsın
Hakaninannesi Begimai erken doğumla ilgisi yok sarılık olmuş.ben de ilk göz akından farketmiştim herkes sana öyle geliyor demişti.sonra bebişim git gide sarardı.sarılık değerini ölçtürün mutlka.pediatristinizle görüşün.bol bol emzirin.ama doktorunuza danışın mutlaka💙
Mavi_ Begimai merhaba vücuduna da baktınız mı oralarda sarımsı duruyorsa bir doktorla görüşün isterseniz.
Kavinsmom Korkulacak bir şey değil sarılık, bol emzirme,sarılık uyku yapar kalkmak istemez bebek 2 saati geçmesin açlığı, sütünüz yoksa mama verin ama aç kalmasın.
Begimai Kavinsmom sütüm var bazen uykuda olduğunda süt sağma pompası sütümü sağıp biberon ile veriyom
Deniz3461 Begimai canım sağdığım sütü biberonla verme . Başka yöntemlerle ver. Sonradan seni emmez. Meme reddi yaşarsın. Tecrübe ile sabit :)
Oznuryunus Begimai canım biberonla verme ben sagdigim sütleri süt poşeti var eczanelerde ona koyuyorum buzluğa atıyorum ilerde doymaz diye biberon verirsen meme reddi yaşayabilirsin büyük olasılıkla
Sezenaksukarademir Begimai en geç gözden geçer sarıla 2 ay kadar kaldı benim oğlumun gözlerinde soruna geçti
Deniz3461 Begimai acilden giriş yapıp topuktan bilirubin değerine baktırabilirsiniz. Yarım saatte çıkan bir test
Begimai Deniz3461 ilk topuktan kanı hastaneden alındı temiz çıktı . İkincisi sağlık ocağından yapıldı ebe daha bişey demedi
Deniz3461 Begimai hayır hayır benim dediğim sağlık ocağında bakılan değil canım. Sarılık değerine baktır sarılık varsa öyle anlaşılır.
Deniz3461 Begimai uyanıkken kaşıkla ver canım, uyuyorsa uyandıramıyorsan şırınga ile ver. Küçük parmağını güzelce yıka damağına koy, o emmeye başlayınca yavaş yavaş şırınga ile ağzına sık. Videoları vardır. İzle.
Ggzde Begimai en son gözlerden gidiuromus eger yenidogam sariligi ise zaten 1 haftaya kalmaz geciyor sık emzirmeyle ama anne sütü sariligi ise 1ile 3 ay arasi sürüyormuş benimki 1.5 ay sürmüştü 18 oldu ışık altinda kaldik ama cok şükür gecti