Minikheyecan bugğn 1 aylık olduk.biz de son 2-3 gündür çok huysuz olduk, gündüz kucağımda memede uyuyor beşiğine yatırınca hemen açıyor gözleri,çok ağlıyor ve memeyi emiyor ve bıçak gibi kesiliyor ağlaması şaka gibi:).sürekli böyle.gece de 2-3 saat uyuyo sonra saatte bir kalkıyor.ama dediğim gibi bu 2-3 gündür böyle,mesela geçen hafta öğlen bi uyurdu 3-4 saat.sonra Emer bi daha üye gece uykusuna geçerdi.neden böyle olduk bilmiyorm ama böyle devam etmez inşallah 😢😢😢