Kızlar bebeğim 2 ay 12 günlük Pazartesi gününden beri bebeğim 2 günde bir büyük tuvaletini yapar oldu sıvı yapıyor yaptığında bezini dolduruyor ama geçen haftaya kadar hep her gün yapardı büyük tuvaletini de şimdi 2 günde bir yapıyor gazı yok ben de beslenmeme dikkat ediyorum lifli gıdalar tüketiyorum kabız yapcak bir şey yemiyorum zaten kabız değil dışkısı normal sıvı yaparken de zorlanmıyor ama yapma sıklığı değişti 2 aylık bebeği olan ya da böyle bir durum yaşayan var mı sizce normal mi ?