ddae06 Arkadaşlar çaresizlik içinde sürekli burda bi çare aranıyorum doktoruma danıştığımda koliği ağır geçiriyordur diye geçiştirdiğini düşünüyorum geç kalmak istemiyorum hiç yenidoğan bebeğinde şeker hastalığı yaşayan varmı aşırı sinir titreme sürekli yemek yeme isteği olan bi bebeğim var sizce olabilir mi ?
Feyzosunannesi ddae06 canim icin rahat etmiyosa baska bi doktora gotur bilgim yok ustte kalsin cok gecmis olsun umarim oyle bisey degildir
MotherQueen ddae06 benim bebeğimde sürekli emmek istiyordu çok memnuniyetsizdi. Doktorunuz haklı olabilir♥️🌸 umarım öyledir
Duriskonunannesiii ddae06 kolik bebek belirtileri de böyle aşırı emme ,öfke, memnuniyetsizlik ve çığlık çığlığa ağlama nöbetleri, ama yine de bi test yaptrabilirsiniz böyle bir şüphe edecek durum varsa genetikte
Ceya ddae06 çocuk endokrine götürebilirsiniz içiniz rahat eder. Burada örnekler yanlış yönlendirebilir, en doğrusu tetkik ile tanı koymak olacaktır.
Kavinsmom Test yaptırabilirsiniz bende gebelik şekeri vardı bebeğime doğunca kan testi yapıldı onda yok şeker, kendinizi üzmeyin önce ne olduğundan emin olmak gerekir.
Hakaninannesi ddae06 başka doktora danışın.bu şikayetler şeker olmayabilir hatta şikayet de olmayabilir bebekler sürekli emmek ister ağlar vs kim dedi size hipoglisemi diye kan şekeri bakılmadı mı doğduğunda?karnı doyuyor mu diye en az iki kere kan şekeri bakmaları lazım yeni doğduğunda hastanede.
MinnakAsel ddae06 yeni dogdugunda hipoglsemi dendi iki gün yeni doganda yattık kızımla beraber oda sürekli ağlardı hep emer emer kusardi sonra geçti herhangi bi sikinti yaşamadık
MinnakAsel ddae06 hipoglsemi doktor kan şekerini bakıp söylüyor siz durekli ağlamasını neden buna bagladiniz biz olması gerekenden fazla kilo kaybı yaşadığımız için yatisimiz yapıldı
ddae06 MinnakAsel Benimde terleme var çocuğumda sürekli geceleri artık uyanmadığından ağlamıyor ama gündüz uyanık olduğu süreç boyunca sürekli çığlık çığlığa ağlıyor artık komşulardan bile utanır oldum birde mama ile besleniyor ben hazırlayıp ılıtana kadar katılacak gibi oluyor mamayı erken hazırlasam bazen yemiyor terleme öfke sürekli açlık hali bazen titreme derken aklıma şeker geldi yarın başka doktor kontrol edecek eşimlede aram açıldı sürekli çocukta hastalık arıyorsun diyor hiç huzur kalmadı evimizde oysa bereketi mutluluğuyla gelir diyorduk neredeyse ayrılma aşamasına geldik bi ay içinde çok mutsuzum ya önüme gelenin boynuna sarılıp ağlamak istiyorum eşim beni sakinleştirip kol kanat gereceğine dahada üstüme geliyor ben hasta olsun istemiyorum ama kolikten herkes belli bi saat aralığında ağlar geçer diyor benim bebeğim sabahtan başlayıp akşama kadar
MinnakAsel ddae06 canım benim bebeğim muhtemelen küçük ve bence açlıktan ziyade gaz sancisi vardır bizde oyleydik 4 ay boyunca çığlık çığlığa ağlardı komsularhep çıkardı ne yapabiliriz diye çünkü kimse böyle bı bebek görmediğini söylerdi bende oturup onunla ağlardım o derece sürekli emmek isterdi ve kusardi sürekli emmek istediği için eşinle bunun için neden aranızı açtınız minik bir mesele değmez bence ben açlık şekeri olduğunu dusunmuyorum gaz sancısı vardır eğer öyle bı problemi olsa git gide zayıflar