Arkadaşlar 4 ay 20 günlük bebeğim var düne kadar hiç birşeyimiz yoktu sabah aniden yemek istememesi başladı biberonu ağzında tutuyor ama asla çekmiyor ağzında süt birikince kızıp sinirleniyor su an içmediği için cisi de sarı çıkmaya başladı acaba acile gitsem idrar yolunda enfeksiyon varsa ilaç yazarlar mi yoksa pazartesi ille çocuk doktorunun mu bakması gerekiyor bilgisi olan var mı