Babylokum Kızlar ilk defa tavuk vericem oğluma 8 buçuk aylık. Bütün köy tavuğu aldım sadece oğluma vericem azar azar ama nasıl pişirmeli ve nasıl saklamalıyım? Tecrübeliler destek litfeenn. Hepsini başlayıp mi atmalıyım acaba buzluğa…
Dogavesultan Babylokum ben 5 parçaya böldüm pişirmeden attım buzluğa yapacağım zaman akşamdan buzluktan çıkarıp normal dolap bölümüne koydum orda yavaş yavaş çözüldü ondan sonra yaptım çorbasını falan daha sağlıklı geliyor bana doktorumuzda aynısını söyledi
Babylokum Dogavesultan peki o parçaları pişirdikten sonra kaç gün veriyosunuz? Yediğini yiyip kalanını pişmiş şekilde buzluğa mi atıyorsunuz tekrar
Dogavesultan Babylokum yiyeceği kadar pişiriyorum suyuyla hepimize çorba çıkıyor aynı yemeği buzluğa atmam veya dolaba kaldırmam ben yemekleri hep günlük yapıyorum haşladığım tavuğu didikliyorum içine şehriye pirinç atıyorum bazen terbiyeli yapıyorum bazen domatesli
Babylokum Hunilianne yaaa o zaman kibrit kutusu gibi çiğ atıp buzluğa çıkardığımda soteleyip ya da haşlayıp kullanmam gerekicek yani
Hunilianne Babylokum yani minik parçalar halinde dondurabilirsiniz ama pişirdikten sonra dondurmak olmaz. Piştikten sonra da en fazla bir gün daha yiyebilir. Hatta 1 yaşından önce ben hiç yemeği ertesi güne ısıtıp vermedim minik minik pişirdim hep.