Ayda1626 Merhaba 14 günlük bebeğimin sağ göğsünde ceviz büyüklüğünde şişlik var süt birikmesi olabiliyormuş böyle bişey bilen biri varmı ?
Omom Ayda1626 sizin hormonlarınız anne sütü yoluyla ona geçtiği için oluyor. Dokunmayın ellemeyin ovmayın kendi kendine geçecek
Ayda1626 Omom canı acıyormudur sağlık ocağındaki hemşireyi aradım o da geçer kendi kendine dedi ama aklıma takıldı doktora götürmedim ihmal etmiş olur muyum diye
Omom Ayda1626 hayır korkmayın benim bebeğimin de oldu geçti :) şuan acımaz ama ellerseniz iltihap kapıp ağrı yapabilirmiş o yüzden dokunmayın diyorlar doktorlar