ftsdmrhn bende kendimce biseyler denedim ve bebegim kac aydir desteksiz yataginda uyuyor, simdi 13 aylik. Cok zor bir bebekti, hep kucakta uyumak istiyordu ve cok kisa uyuyordu. En onemli sey bence pes etmemek. Ben hic pes etmeden 9 ayina kadar hep ayni seyleri uyguladim. Bazi gunler gece cok uyandi, bazi gunler uyumak istemedi uyumasi 1 saat surdu vs vs ama en sonunda oda alisti ve artik saati dolunca uyuyacagini anliyor ve tek yaptigim altini kontrol etmek, perdelerimizi kapatip oyuncaklarimiza iyi geceler demek, azcikta emzirip yatagina birakiyorum cikiyorum. Bazen 2dkda uyuyor bazen 10-15 dk suruyor. Sizde kendinize bi yontem belirleyin ve sabredin.. malesef bir iki gunde hemen istediginiz sonuca ulasamayabilirsiniz ama elbet olacak:). Biz 9uncu ayindan beri hep desteksiz hemde kesintisiz tum gece uyuyoruz ve aksam 8-9 arasi yatip sabah 8-9 arasi kalkiyoruz..