Anneler size güzel haberle geldim pişik kremlerine 80 ,90 tl vermenize gerek yok artık bebeğimde herşeyi denedim ama verdiğim paralar çöp oldu en iyi krem travazol Bi sürüyorum bembeyaz oluyor piştikten eser yok lütfen alın ve deneyin 😍anında geçiriyor kremi