Evet 3 şeyi aynı anda yaşıyoruz şuan 💆🏻♀️ Dün post açmıştım kabız diye, biraz biraz yapmaya başladı ama afedersiniz hala sert tabi. Gecesinde ateşi çıktı 38’e. Calpol verdim sabaha biraz düştü sonra aşıya gittik yine ateş çıktı 🤦🏻♀️ Ama aşıdan olduğunu sanmıyorum çünkü aşı olur olmaz çıkmaya başladı. Yine calpol verdim ama düşmüyo 🥺 Bu ateş neden olabilir? Hastaneye gitsem mi?