Happymamss Kızlar merhaba ilk önce göbek deligim kan toplamıştı bugün 5. Gün ve şuan göbek deliğinden aşağısı morarmış durumda çamaşırımin geldiği yerler daha da mor bu normal mi
neslihan-87 Happymamss 2 kez sezaryen oldum benimde kesiğin alt kısımlarında olmuştu resmen çürümüş gibiydi zamanla geçti bence normal işlem görüyo sonuçta ama bir doktorunuza gidin nolur nolmaz
KoalasMom Happymamss Bende sezaryen oldum ama öyle bir şey başıma gelmedi, doktorunuza sorun isterseniz
Dorukege33 Happymamss ödeminiz vardır benım 10 günde gitti çok şükür ayağım karnım baya şişti 10 gunde 10 kilo gıtmisti