Mervegem Sefaserpil gayet güzel bence. Boyada cok takılma canım kimi cocuk ergenlikte daha cok uzuyor zate. Kısa Bi bebekte degil
Sibls Sefaserpil tam normal bebek bende ölçeyim hemen bayadır bakmadım . Kiloyada takılmayın yemek yiyorsa 🙏
Swtlna Bizimki 24 aylık evde ölçtük 87 cm doktor ölçtü 91 cm dedi. 87 bana da kısa gelmişti şimdi 26 aylık nerdeyse evde ölçüm 91 buara boya büyüyo demekki sizinde öyle olur.bi de sağ olsunlar kusa boylu olsunlar napalım
Ozgeersin 23 aylık oğlum 91 cm kilo 13 evde ölçtük ay sonu kontrolde kaç çıkar bakalım.Normal değerler arasındaysa sorun yapmayın hiç.