Hatice444 Kızlar 6 günlük bebeğim var hemşire sütümün yoğun kıvamlı olduğu için çabuk doyması gerektiğini söyledi 10-15 dk emziriyorum 1-1,5 saatte bir 🙈 Sütüm geliyor bin şükür fazla fazla pompadan korkuyorum çok acıtıyor mu? (Normal eczane pompaları)
SukranUras Hatice444 ben de 1 hafta kadar manyel kulldım acısına dayanamayıp elektrikli aldım. Bi de ibsanın elini de yoruyor bi süre sonra of yeter bu kadar sağdığım deyip yarıda kesiyosun. Eğer uzun süre kullanacaksan kesinlikle elektrikliiiii
Ysmnbdmlk El ile olanı bilmiyorum ben elektrikli tekli kullanmıştım göğsüm yara olunca bir acıtma olmadı göğüs pedine kendi sütümle ıslayıp göğsüme koyardım o hem yumuşatıp hem iyileştirmişti ondan azı ne hissetmedim
[silindi] Wee baby aldım kan akıttı resmen.Madelada aynı. Hastanede kullanılanlardan kiraladık (bize özel aparatlarla sıfır makina) emiş gücü çok kuvvetli olup çok iyi süt çıkarmasına rağmen hiç acıtmıyor. Tavsiye ederim.