GUZGUZELI dışarda hiç tanımadığımız kişilere teyze, dayı, amca, abi, abla diyoruz. Böyle söyleyince onlar bizim akrabamız olmuyor. Ben kayınvalideme anne diyorum ama anne diyince o benim annem olmuyor. Daha doğrusu annem gibi olmuyor tabii ki. Her ne kadar sevmeseniz de anne demek uygunudur bence. Benim eşim de anneme anne demese hoş karşılamam açıkçası.