Aselkooo Kizlar evinizde fazlalik olan ilaçları napiyosunuz. Benim elimde gebelikten, hamilelik sonrasi vs bir poset ilac var hem kullanilmis hem kullanilmamis. Bunlari napicam. Çöpe de atmak istemiyorum varmi öneriniz
Nik_mik_yok Aselkooo sağlık ocağına götürebilirsiniz, ben vitaminleri falan götürdüm, ihtiyaç sahibine verin diye
GulseNavin Aselkooo yakınınızda ki eczaneye götürebilirsiniz. Babamnem rahmetli olduğu zaman ilaçlarını eczaneye verdik geri donuşum yapıyorlar.
VERA19 Aselkooo Veterinerlere götürebilirsiniz.Köpekler için topluyordu bizim veterinerimiz.Nasıl oluyor bilmiyorum ama onları köpekler için dönüştürüyorlar🙏🏻
Edanurdg Aselkooo aile hekimliğine ya da bir eczaneye bırakabilirsiniz gebelik şekeriö çıktığında yanlış rapor yüzünden insülin iğnelerine bir dünya para vermiştim sağolsun eczanemize biri elinde ki fazla iğnw uçlarından bırakmış yarım kutu kullanmıştım sonra bende elimde fazladan kalanları doğumdan sonra eczaneye verdim
_ADA_ Aselkooo tarihlerine bakıyorum geçmişse çöpe atıyorum geçmemişse geçmesini bekleyip öyle çöpe atıyorum.