Arkadaşlar bebeğim 6 aylık uzun süre emdiğinde göğsümde resmen içi geçmiş oluyor gözler kapalı ama hala yavaş da olsa emiyor göğsümde durduğu vakitler 45 dakika durdu diyelim o halde uykudan sayılır mı ? Uyku denek için illaki yatağa mı yatırmalıyız ?