Merhaba kızlar epeydir silmiştim uygulamayı yine geldim siz güzel annelerin fikrine ihtiyacım var oğlum 15 aylık hâla yürümüyor sizce normal mi kızım da geç yürümüştü 13 aylıktı yürümüştü ama ayakta duruyordu gayret ediyordu her yere tutunuyor du 6 aylıktı yürütüçet de yürüyordu ama oğlum yürütece koyunca huysuzluğu tutuyor girmiyor hantal hep oturmak istiyor uzanmak istiyor yeni bir ay oldu emekliyor ama ona bile üşeniyor annemler kiloya bağlıyor ama bilemiyorum kaç doktora götürdüm normal dediler bidaha götürsemmi aranızda bu durumu yaşayan oldumu bilgilendirirseniz sevinirim😇