Oznuryunus gazını çıkartıyorum öyle yatırıyorum canım baya uğraşıyorm gazını çıkartmak için çünkü gaz çıkarma esnasında uyuyor oluyor sağıma soluma alıyorum bacağıma koyuyorum sırtına masaj yapıyorm nerden baksan yarım saatim gaz çıkarmaya uğraşmakla geçiyor bazende çıkarmıyor o kadar şeye rağmen uyanmıyorda ama sancısı tutunca ne uyuyor ne uyutuyor çok zor oluyor o zaman gazını çıkarmakta imkansızlaşıyor resmen sabaha kadar nöbet tutuyoruz ağlıyor öyle sallıyorum sürekli ayakta anca öyle uyuyor durunca geri başlıyor ıkınmaya felan 2 gündür gazımız yoktu bugün noolduysa oldu bişeyde yemedim öyle anladımki yesemde yemesemde gaz oluyor bebekte