seleno Kızlar merhabalar, Size sorum olacak bebeğin 40’ını hesaplarken doğduğu gün sayılarak mı hesaplanır? Yoksa doğduğu gün sayılmadan ertesi günden itibaren mi sayılıyor? Herkes farklı birşey diyor doğrusu nedir?
Ezgi3454 seleno ben ertesi günden hesapladım doğar doğmaz 1 yaşında olmuyoruz sonuçta ama bence önemli olan niyet 1 gün önce 1 gün sonra fark etmez