Kızlar forumda hep okuyorum 6 ay 8 ay hatta 1 yaşına kadar gaz problemi yaşayanları ama genelde alerjik bebekler oluyor bunlar gördüğüm kadarıyla. 3 ayda bitti diyenlerin çoğu da hafif gaz problemi yaşayanlar. Mesela biz yeğenimi büyütürken gazlı bebek diyorduk sürekli ıkınırdı arada sancılanırdı ama çıkardı bir şekilde bize problem gibi geliyordu benim oğlum doğunca o yaşadığımızın çok hafif olduğunu anladık. Oğlum aralıksız sancı çekiyor gazı çıksa bile 5 dk rahatlayıp tekrar sancılanıyor momys bliss damla iyi geldi biraz ama vermeyince durum hala aynı 2 ay 20 günlük oldu. Benim merak ettiğim bu derece gaz problemi yaşayanlar ne zaman rahatladılar gazları tamamen bitti. Hep böyle ağlayan bir çocuk mu olacak dayanması çok zor. Çocuğuma ayrı kendime ayrı üzülüyorum.