SedAsel25 Merhaba hanımlar son 3-4 gündür alt tarafimda yanma kaşınma var arada kasılma da var bir kaç güne kadim doğum doktoruma gideceğim bu şikayet leri olan oldumu daha önce fikirlerinize ihtiyaçim var🙏🙏
Deletedmom412 SedAsel25 postunuz altta kaldı muhtemelen kimse görmedi. Belirtileriniz enfeksiyona benzıyor.
Ozlemberkay Bnsede oluyor ama sipraldenmi ne bnde bilmedm acba iltaptn mi bilmorumki bnde kadin doguma bi kic gun sorna gidecgim
SedAsel25 Melekannem yaa demeyin öyle banyo yaptım çok ta temiz tutarım günde 3-4 kez temiz bile olsa çamaşırını değiştiririm mantar olduğunu pek sanmıyorum canım çok sağol cevabın için
Melekannem SedAsel25 bazen sizin temizliğinizle alakalı olmayabiliyor kullandığınız ilaclar felanda etkliyor 🤗